Σε συνεχή ενημέρωση παρακολουθείστε και την ηλεκτρονική μας εφημερίδα: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ Αργολίδας - www.paratiritis-news.com

Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

Τραγούδια της Άνοιξης














Άνοιξαν τα δέντρα ούλα

Άνοιξαν τα δέντρα ούλα
κι οι αμυγδαλιές
αλήθεια ΄ν΄ αγάπη μου σ΄ αγαπώ
Άνοιξι κι ιγώ ο μπαξές μου
μόν΄ παράμορφα
αλήθεια ΄ν΄ αγάπη μου σ΄ αγαπώ

Έμπηκα να συργιανίσω
κι να κοιμηθώ
αλήθεια ΄ν΄ αγάπη μου σ΄ αγαπώ
Βρίσκω κόρη που κοιμάται
μόν΄ κι μοναχή
αλήθεια ΄ν΄ αγάπη μου σ΄ αγαπώ

Ρίχνω μήλο τη βαραίνω
δεν το δέχτηκε
αλήθεια ΄ν΄ αγάπη μου σ΄ αγαπώ
Ρίχνω μάλαμα κι ασήμι
χαμογέλασε
αλήθεια ΄ν΄ αγάπη μου σ΄ αγαπώ.

Προσοχή στα τσακίσματα:

Άνοιξαν τα δέντρα ού / ΄ν ούλα
Άνοιξα κ΄ ιγώ ο μπαξέ / ΄ν ές μου
Έμπηκα να συργιανί / νίσω
Βρίσκω κόρη που κοιμά / ΄ν άται
Ρίχνω μήλο τη βαραί ΄ν αίνω
Ρίχνω μάλαμα κι ασή ΄ν ήμι

Η Καραθανάση (αλλά και η Σαμίου) αυτή την παραλλαγή τραγουδάνε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου